poniedziałek, 19 marca 2018

opłata

ależnej opłaty dla np. samochodu osobowego wyprodukowanego po 2005 spełniający normę EURO4.
Na chwilę obecną za 2017 rok opłata przekroczy 100zł po spaleniu (zakupie na dany pojazd) ponad:
22253 litrów oleju napędowego,
20069 litrów, benzyny samochodowej.  Ludzie te opłaty obowiązują od lat. I tak jest lepiej bo jest jedno rocznie a nie półrocznie.Te normalne to betka tylko podstawiać. Tylko KOBIZE jest durne i trzeba tu fachowca aby je Wam wypełnił. Państwo już zawłaszczyło nasze środowisko i każe za niego płacić kolejne daniny . Az dziwne że nie ma jeszcze podatku za oddychanie a pewnie nie długo będzie. Kolesie rządzących potrzebują kasy i to w takiej skali że jeszcze świat nie widział. Jak tak dalej pójdzie to koszt prowadzenia działalności gospodarczej dla płacących wszystkie podatki i działających legalnie wyniesie 85 %. Będziemy potęgą światową w gospodarce. Problemem nie jest sama opłata bo płacą ją w praktyce tylko firmy transportowe ale ewidencja którą należy prowadzić by stwierdzić że opłata się nie należy. Gdyby robić ją zgodnie z przepisami to roczny koszt ewidencji dla małej firmy byłby na poziomie kilkuset zł. czytać ze zrozumieniem proszę : rok 2014 -Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 2014 roku zeznanie środowiskowe powinno składać się z wykazu zbiorczego oraz czterech wykazów szczegółowych: Używałem tego auta na dojazdy do pracy i zakupy do kawiarni... Nic wielkiego... I mam za to płacić? Kowalski jadący po zakupy nie płaci... To jaką tu sprawiedliwość i równość... Zdoili ze mnie za ubiegły rok wszystkie możliwe podatki mimo, że z miesiąca na miesiąc miałem ciaglą stratę... Zawiesilem działalność bo już po prostu nie było sensu tego ciągnąć a teraz dowiaduje się że mam jakaś dodatkową opłata wnieść? Nosz kura pstrokata i tępy kogut tych naszych politikierow w gnieździe zrobił. właśnie firma ma płacić za spalane paliwo za spalany węgiel gaz olej opałowy do ogrzaewania hal za wody opadowe tzn. deszcz za wody roztopowe tzn. śnieg za elektrody zuzyte do spawania za gaz osłonowy do spawania poza tym za wodę ,prąd gaz ztego sego żródła co kowalski ale drożej i teraz wiec pracowniku dlaczego mało zarabiasz każdy tak jak ja na tablicy podałem co płace ile za pośiadanie środka transportu opłaty środowiskowe i inne koszty pozaprodukcyjne i już wiedzą że na mnie nie robią tylko raczej na innych Jest opłata środowiskowa w paliwie   czyszczenie drenaży Warszawa  więc mam udowadniać że nie jestem wielbłądem? Jeżdżę po kilku województwach to co, może mam rozpisywać na ilość spalin wydalonych w danej gminie? Kogoś zdrowo koń w głowę kopnął. Pic na wodę z tymi opłatami środowiskowymi. U nas w biurze księgowym mamy koło setki klientów - małe i średnie firmy. Jeszcze chyba żadna nie musiała nic zapłacić z tego tytułu. Autor artykułu trochę żeruje na sensacji. Choć faktem jest, że trzeba te opłaty obliczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz