niedziela, 1 grudnia 2019

dynamika rozwoju

Fajny sposób zracjonalizowania własnej wtopy gratuluję. To że zapłaciłeś krocie w 2017-18 roku niczego nie dowodzi. Bylo taniej i znowu może być taniej jak cey robocizny będą zweryfikowane przez rynek , Robotnik zrobi za pół ceny albo zdechnie poczekamy zobaczymy, kryzys w 2008 roku był poprzednim ale nie pierwszym i nie ostatnim.narazie nic nie wtopiłem i raczej nie widać żadnych załamań na rynkach,to że nie pierwszy ani nie ostatni kryzys to żadna nowość,daty kolejnego nikt nie zna,nikt też nie wie jak sie objawi,czy bedzie szybkie tąpnięcie czy długoletnia korekta.....Okres kredytowania to tylko pewien bezpiecznik aby rata w gorszych czasach była do udźwignięcia. Ja brałem kredyt na 25 lat spłaciłem w 6 można? Można .Taki kredyt nie kosztował mnie wiele bo odsetek zapłaciłem na prawdę mało i to ma senssłyszałem ten tekst wielokrotnie, nawet rozmawiając ze znajomym w 2007 że mieszkanie jego straci wartość
zaczął się śmiać mi w twarz a ja zapytałem czym się różni jego mieszkanie od kamienia ?
podrapał się po głowie i stwierdził: co za debil ( ze mnie )
półtorej roku później, skumał alegorie.

dziś jest to samo. nikt nie twierdzi, że dynamika rynku będzie taka sama większa albo mniejsza, ale są pewne ludzkie odruchy nienaturalne, które się pojawiają tylko w szczytowych i kluczowych momentach rynku przed nagłym zwrotem

dupeczki i sprzątaczki się tu wpisują świetnie oraz to, że już każdy twierdzi, że dom nie jest dobrem luxusowym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz